2007-04-18 11:45:18

EB vereség Cardiffban



Puskás Ferenc a túlvilágról, Simonyi az űrből sulykolta az EB döntőbizottság agyába, hogy a 2012-es foci EB-t a magyar-horvát kettős rendezhesse.

A túlvilági erőkkel pedig nem érdemes birokra kelni, ezt már eleink is tudták, főleg ha a csillagok is üzennek az űrből. A döntőbizottság pedig ilyenkor mit tehetne mást, minthogy enged a túlvilági akarat, a csillagok, a kicsit hatásvadász prezentáció, a magyar sportdiplomácia, a magyar labdarúgó sikert már oly rég áhitozó magyar szurkoló előtt. Mélyen meghajol a rég volt, tán nem is volt magyar labdarúgás aranykorszaka előtt, és az ukrán-lengel, az olasz pályázatot elvetve a magyar-horvát dolgozatot favorizálva megadja kis hazánknak a lehetőséget, hogy a magyar foci újra szép legyen, méltó régi, nagy híréhez.


És ekkor mi történik? Platini kibontja a borítékot, amelyben Lengyelország és Ukrajna neve áll.

Pedig mióta várt erre a napra a magyar focirajongó, aki most elfelejthette volna a hosszú évtizedek óta tartó szégyenteljes nemzetközi kudarcokat. Elfelejthette volna a magyar labdarúgó bajnokságnak csúfolt valami színvonal alatti minőségét, és bizakodva nézhetne a jövőbe, hogy az EB majd talpra állítja a honi labdarúgást, lesznek modern stadionjaink, lesz utánpótlás nevelés, lesz magyar labdarúgás, amire az Aranycsapat is büszke lehet, és amit tán nem csak az unokáink fognak majd látni.

Mindez tehát feltételes módban. A sportban pedig nincsen feltételes mód, nincsenek ha-k. Csak győzelem van, vagy vereség. Mi ma vereséget szenvedtünk. Viszont bízzunk abban, hogy az eddig befektetett munka nem vész el, és elindít valamit ebben a posványban.

Alternatív címlapra Bookmark and Share

54 hozzászólás eddig

  • Értékelés:
- Zebra
1
Zebra
2007-04-18 12:14:23

Miért van, hogy megkönnyebbülést érzek?

És: hajrá Dunaszekcső! :)


válasz erre


- bajla
2
bajla
2007-04-18 12:17:06

tuladonképpen én is:) de azért sajnálom.


válasz erre


- escobar
3
escobar
2007-04-18 12:17:36

Hajrá Rákóczi Fc!


válasz erre


- bajla
4
bajla
2007-04-18 12:17:59

Hajrá Gelse SE!


válasz erre


- escobar
5
escobar
2007-04-18 12:19:11

Azt hiszemm itt vita lesz :))))))


válasz erre


- Andris
6
Andris
2007-04-18 12:19:52

Jobb ez így. Szerintem az ukránok és a lengyelek remek munkát fognak végezni.


válasz erre


- bajla
7
bajla
2007-04-18 12:20:36

itt vitának helye nincs, mi nyerjük a járási II-őt!


válasz erre


- Zebra
8
Zebra
2007-04-18 12:22:59

Az Olaszoknak sem jött össze, ott is nagy a csalódás. Kőkemény üzlet ez. Sokkal nagyobb piac a lengyel-ukrán, mint az olasz, vagy a magyar-horvát.


válasz erre


- bajla
9
bajla
2007-04-18 12:24:33

ez igaz, Zebra. és az ukrán maffiának se rossz:)


válasz erre


- Pizsama von Flanel
10
Pizsama von Flanel
2007-04-18 12:26:49

Jah, az Adidas és a Nike biztos szeretni betörni a Aidos, Rebebekk és Nijke cipők piacára.


válasz erre


- Zebra
11
Zebra
2007-04-18 12:31:04

Bajla, az urán kormánynak is lehet egy kis gyógyír egy ilyen siker. Vagy te is arról beszéltél? :)

Pizsi, én is ilyen hátsó gondolatoknak tulajdonítom a döntést.


válasz erre


- bajla
12
bajla
2007-04-18 12:31:12

:)


válasz erre


- Bakura, az okostojás
13
Bakura, az okostojás
2007-04-18 12:52:46

Sejtettem, hogy most mindenkinél ez lesz a téma. :)
Be is teszem a hétfőimet, annál okosabbat, most se tudnék írni. :)
Az én írásom.


válasz erre


- Miki
14
Miki
2007-04-18 13:30:48

Lúdtalp SE!!!! :)

fordítsák az erre szánt pénzt úfelújításra.
Most mennyien fogják törni a fejüket, kivel bratyizzanak,hogy remélt milliárdok mégis bejöjjenek.


válasz erre


- bandeeraz
15
bandeeraz
2007-04-18 13:45:47

két maffiaország nyerte meg, szélsőséges nézetekkel kokettáló kormánnyal az élükön, lehet legközelebb nekünk is erre kéne rágyúrni:))))))

amúgy olyan mérges vagyok, hogy magam sem hiszem el. A lengyel jól tudták kivel pályázzanak, nekünk az oroszokkal kéne legközelebb, vagy fúrjuk ki a lengyeleket, hogy az ukránok minket válasszanak partnerré:))))


válasz erre


- G Zoli
16
G Zoli
2007-04-18 13:50:44

Igen, teljesen igazad van!


válasz erre


- G Zoli
17
G Zoli
2007-04-18 13:51:37

Az Ukrán kandidálókról írtam én is egy bejegyzést...


válasz erre


- ficsur
18
ficsur
2007-04-18 13:57:28

A magyar-orosz pályázatnak szerintem is nagyobb sikere lett volna. Még a távolság ellenére is:)


válasz erre


- ylosom
19
ylosom
2007-04-18 14:00:31

Én valamiért reménykedtem abban, hogy megnyerhetjük a rendezés jogát. De úgy látszik nem csak a lottón nem nyerek. :)


válasz erre


- ergé
20
ergé
2007-04-18 14:06:52

magyar-orosz sportkapcsolatokról:

1960-ban mi rendeztük volna az olimpiát. de jött 56, a teljes elszigetelődés, és a szovjet vezetés letiltotta a magyar szervezést, mondván: nehogy már nem Moszkvában legyen az első kommunista olimpia... aztán ott is lett, 1980-ban. 1960-ban pedig Róma rendezett olimpiát.

+ infó:

1920-ban is mi lettünk volna házigazdák. De aztán tudjuk, mit kaptunk olimpia helyett abban az évben.


válasz erre


- Kósza
21
Kósza
2007-04-18 14:35:37

Győztünk!
Nem kell égetnünk magunkat.


válasz erre


- Bakura, az okostojás
22
Bakura, az okostojás
2007-04-18 14:48:19

De jó, hogy valaki kitalálta ezt az ukrán maffiát...
Az oroszok pedig mondjuk 2020-ban önállóaan is megkaphatják. (És megkockáztatom, egyszer meg is fogják.)


válasz erre


- anna0603
23
anna0603
2007-04-18 14:48:23

Ezt a ki******! Hogy lehet ez? Platini nem lát, nem hall? Ilyet, a világ még nem látott!


válasz erre


- bandeeraz
24
bandeeraz
2007-04-18 15:11:18

a távolság nem gond, felosztjuk Ukrajnát, sztem lehet velük állapodni. A keleti részt megkapják az oroszok, a nyugatit a lengyelek, miénk Kárpátalja és egyből van velük határ, és még a kecske is jól lakik, mert ex-ukrán város is rendezhetne mérkőzést:)))))


válasz erre


- Itchap
25
Itchap
2007-04-18 15:22:34

Nos... khmm... hát mit is mondhatnék? Egyszer nálam sokkal okosabb ember (talán a Para Kovács volt?) azt írta hogy egy megoldást lát csak itten: Az összes focipályát fel kell szántani és bevetni plázával.
Hát lehet, hogy ezt mások is így gondolják? Lehet, hogy ezt a nemzetet a labdarúgása, a sok másba és egymásba rúgása láttán, és a talán nem is olyan foggal körömmel dolgokhoz ragaszkodásából kifolyólag ismét nem tartotta a többség semmire sem érdemesnek? Mert a horvát foci az ugye... és annak ellenére, hogy évekig a puska végén álltak, ők érdekes módon sosem lőttek egymásra!!! Isten látja lelkem én sajnálom, hogy nem lesz itt az EB, de talán először fontosabb dolgokra kellene koncentrálnia ennek az országnak és majd ha rend lesz itt és kiegyensúlyozottság, akkor talán merhetünk nagyobbakat is álmodni...
Először kezdhetnék mondjuk az emberek zsebének megtömésével...
és ne tökmaggal, mert mostanában úgy néz ki úgysem megyünk ki a meccsekre.
Hát nem?


válasz erre


- Itchap
26
Itchap
2007-04-18 15:22:47

Nos... khmm... hát mit is mondhatnék? Egyszer egy nálam sokkal okosabb ember (talán a Para Kovács volt?) azt írta hogy egy megoldást lát csak itten: Az összes focipályát fel kell szántani és bevetni plázával.
Hát lehet, hogy ezt mások is így gondolják? Lehet, hogy ezt a nemzetet a labdarúgása, a sok másba és egymásba rúgása láttán, és a talán nem is olyan foggal körömmel dolgokhoz ragaszkodásából kifolyólag ismét nem tartotta a többség semmire sem érdemesnek? Mert a horvát foci az ugye... és annak ellenére, hogy évekig a puska végén álltak, ők érdekes módon sosem lőttek egymásra!!! Isten látja lelkem én sajnálom, hogy nem lesz itt az EB, de talán először fontosabb dolgokra kellene koncentrálnia ennek az országnak és majd ha rend lesz itt és kiegyensúlyozottság, akkor talán merhetünk nagyobbakat is álmodni...
Először kezdhetnék mondjuk az emberek zsebének megtömésével...
és ne tökmaggal, mert mostanában úgy néz ki úgysem megyünk ki a meccsekre.
Hát nem?


válasz erre


- Itchap
27
Itchap
2007-04-18 15:24:00

bocs! ez kétszer ment el.


válasz erre


- korvin
28
korvin
2007-04-18 15:24:23

Én megmondtam. Olvassátok el nyugodtan: http://korvin.blogter.hu


válasz erre


- Itchap
29
Itchap
2007-04-18 15:33:57

jogosak a fentebb emlitett összeesküvés elméletek, de nézzük már meg csak a stadionokat... hát milyen állapotok uralkodnak itt??? EB itt? Oké, építettünk volna pár csúcs szuper pályát és köré hotelt meg minden lószart, ami kell, mondjuk Akasztón. És akkor az kinek a zsbéből lett volna fizetve lédíz end dzsentlümen? Mert ÉN személyszerint NEM AKARTAM az EB-t! És igy is lett! Dejó nekem!
Egyébként hajrá Szigetcsép!!! Mert most ők a legnagyobb királyok a megyében és egyébként is ott lakom!!!

ja, hogy reklámozzam egy kicsit magam is: itchap.blogter.hu (még elég új vagyok, de majd összeszedem magam)


válasz erre


- Empirista
30
Empirista
2007-04-18 15:40:48

A képlet sajnos nagyon is egyszerű:

1. 20 éve nem jutottunk ki sehová, szar a focink.

2. Nulla a létesítményeink infrastruktútrája.

3. Kicsi a piacunk.

4. A pályázatot a múltra építettük, Puskásnéval és Buzánszkyval nem lehet Sevcsenko, Klicsko és Bubka ellen kampányolni.

5. Nagy gázok vannak a gazdasággal, még az is lehet, hogy lemondtuk volna, mint a világkiállítást.

6. Egy francia az UEFA elnöke, ők meg elég régóta nem szeretnek minket sajnos.

7. Nincs elegendő maffiapénz a magyar és horvát fociban, márpedig európában a futballmaffia nagyon erős lobbit tud kifejteni.

8. A mi pályázatunknak nem volt képviselője a döntőbizottságban, ahol volt olasz és ukrán is. Igaz, hogy ők nem szavazhattak, de ennél jobb hely a lobbizásra nem létezik.

9. A 2008-as EB-t is két kis ország (Ausztria-Svájc) rendezi.

10. A lengyelek és az ukránok is Platinire szavaztak az UEFA elnökválasztáson. A magyarok, a horvárok és az olaszok nem.

Ennyi indok bőven elegendő, hogy nulla szavazattal zárjuk a szavazást. Igen, a nyertes pályázat is ezer sebből vérzik, de van pénzük és van piacuk, és kelet-európának kellett adni, mert most már tényleg kitört volna a parasztlázadás.

Szomorú vagyok, és minden elismerésem Gyárfásnak és csapatának, ő már eddig is számos világversenyt nyert meg nekünk, biztos vagyok benne, hogy most is mindent megtett.

Ez van :(


válasz erre


- bandeeraz
31
bandeeraz
2007-04-18 15:46:15

én sztem ez a túlzott érzelmekre való apellálás nem jött be. Egyszerűbb lett volna mindegyik végrehajtóbizottsági tagot meghívni az MLSZ Hawaii-on tartandó rendkívüli ülésére, koktélozással, és egyéb duhajkodással kiegészítve:))))


válasz erre


- bajla
32
bajla
2007-04-18 16:05:55

na és ez milyen?

Budapest, 2007. április 18., szerda (OS) - A FIDELITAS KÖZLEMÉNYE:

Magyarország számára hatalmas lehetőséget jelentett volna a 2012-es labdarúgó Európa-bajnokság megrendezésének lehetősége. A mai döntést nagyon sajnáljuk, szomorúak vagyunk amiatt, hogy ismét elszalasztottunk egy jövőnk szempontjából fontos lehetőséget.

A most érzett sajnálat és szomorúság azonban nem ok arra, hogy ne öntsünk tiszta vizet a pohárba. Lehet, hogy ez most még nagyon fájó, de fel kell tennünk a kérdést: miért vesztettünk? Miért nem láthatjuk Európa legjobb futballcsapatait városainkban? Hetek, hónapok óta csak arról hallottunk ugyanis, hogy a magyar-horvát pályázat messze a legjobb, és rendkívül sikeres prezentációkon van túl a szervezőbizottság. De ha a miénk volt a legjobb pályázat, akkor miért vesztettünk?

Úgy tűnik, erre egyetlen magyarázat van. Magyarország már sokszor prezentált szép dolgokat Európának. De a tartalomról rendre kiderült, hogy az nem több egyszerű hazugságnál. Gyurcsány Ferenc neve Európában összeforrott a hazugság, a hiteltelenség és átverés politikájával. Mert ha valaki 'trükkök százait' veti be egész Európa átverésére, akkor vajon mit várhat tőle a kontinens egy focipályázat kapcsán?

Gyurcsány Ferenc jövőnk egy újabb nagy lehetőségét vette el tőlünk. Nem először. Minden jólneveltségünk és udvariasságunk mellett is csak a 'klasszikust' tudjuk idézni: Elkúrtad, Feri!

Kérdő Zsuzsa, a Fidelitas debreceni csoportjának elnöke, Schneller Domonkos, a Fidelitas budapesti szervezetének elnöke, Radnóti Ákos, a Fidelitas győri csoportjának elnöke, Orosz István, a Fidelitas székesfehérvári csoportjának elnöke

Kiadó: FIDESZ


válasz erre


- Itchap
33
Itchap
2007-04-18 16:22:35

"...Gyurcsány Ferenc jövőnk egy újabb nagy lehetőségét vette el tőlünk. Nem először. Minden jólneveltségünk és udvariasságunk mellett is csak a 'klasszikust' tudjuk idézni: Elkúrtad, Feri!..."

Ez az emberi primitívség tökéletes megnyilvánulása!!!
Pontosan az ilyen senkiházi Fidelitas tűzgyújtók miatt nincs béke ebben az országban!!! Be kéne már fejezni ezt az egész egymás elleni hergelést és közösen megkeresni a kiutat! Orbán Viktor ugyanúgy hazudott a magyar népnek!!! Slussz passz! Téma lezárva! 1-1 mint a fociban! Lépjünk már tovább és építsük ki EGYÜTT újra a legvidámabb barakkot... hoppá bocs, vagyis egy olyan helyet, ahol mindenkinek jut elég a fazékból!


válasz erre


- bajla
34
bajla
2007-04-18 16:31:47

az EB rendezés talán okot adott volna a két oldal megbékélésére. talán. a fociban nincs jobboldali meg baloldali szurkoló, csak szurkoló van.


válasz erre


- Empirista
35
Empirista
2007-04-18 16:42:25

Valóban nincs jobboldali meg baloldali foci. Csak az a baj, hogy nálunk a pálya jobb és baloldalán is csupa kispályás rohangál. Legalább középpályásaink volnának.


válasz erre


- bandeeraz
36
bandeeraz
2007-04-18 16:47:55

a kispályás focistáink sokkal előrébb vannak, még úgy is hogy tisztán amatőr focistáink vannak. Két éve még így is Európa 8 legjobb csapata között voltak.


válasz erre


- realface
37
realface
2007-04-18 17:34:59

Egyértelműen az üzleti lobbi a lengyel-ukrán 85 milliós szabad piac nnyert,nem pedig a pályázat. Sepp Blatter nyiltan előre jelezte,hogy nekik szurkol és az Uefa élére helyezett droidja Platini kikaparta neki a gesztenyét. Az uefát és a fifát támogató üzletembereknek ez az érdeke. Igy megy ez...


válasz erre


- lingár
38
lingár
2007-04-18 17:47:22

Boldog vagyok, hogy ilyen szarságokra nem költünk pénzt! Néhányan most nem nyúlhatnak le pár milliárdot, istenem, szegények!


válasz erre


- ORP
39
ORP
2007-04-18 18:19:34

Empirista (30)
Igazad van......


válasz erre


- ORP
40
ORP
2007-04-18 18:23:30

A Fidelitas bekaphatja.....

Középpályások nincsenek, kispályások mellett viszont vannak u19; u21-es jó játékosok, és csapat (valamint gombfociban világbajnokok vagyunk!)


válasz erre


- realface
41
realface
2007-04-18 18:57:30

Egész Európa, így a kontinens legnagyobb tematikus sportcsatornája, a Eurosport is meglepődött, hogy Lengyelország és Ukrajna nyerte a 2012-es labdarúgó Eb rendezési jogát holott a legkevesebb szavazattal jutottak a legjobb három közé. A televíziós társaság az olasz pályázat győzelmét várta, és kockázatosnak tartja az Európai Labdarúgó Szövetség (UEFA) végrehajtó bizottságának döntését.Szerintük is gazdasági megfontolások és a FIFA érdekei állhatnak a háttérben. A világbajnok Olaszországot azért is tartotta a legesélyesebbnek a csatorna honlapja, mert az 1990-es világbajnokság óta nem rendeztek rangos futballeseményt a mediterrán országban.
Az Eurosportnál arra számítottak, hogy a kétszer egymás után nem nyer kettős kandidálás, ráadásul a 2000-es Eb-t is két ország rendezte (Hollandia és Belgium volt a házigazda). Érthetetlen és felelőtlen az UEFA testületének döntése!


válasz erre


- xyxyxy
42
xyxyxy
2007-04-18 19:32:30

Ne feledkezzünk meg az elmúlt hónapokban lezajlott jobboldali megmozdulásokról, különös tekintettel a futballhuligánjaink áldásos tevékenységére!

Ki tudja mi mindenre lennének képesek egy ilyen EB. megrendezése alkalmával!!!:-((((


válasz erre


- vargaland
43
vargaland
2007-04-18 19:50:58

Nekem ezt írta Ralpa, első reagálásaként, hogy vesztettünk Eb-ügyileg.

"Akkor ismét adott a feladat. A döntéssel mit sem törődve tegyünk úgy, mintha mi nyertük volna el. Fejlesszük az infrastruktúrát, és a többi.
Készüljünk ezerrel 2012-re. Milyen indokkal? Azt is megmondom:
Mert utána nagyon fontos év következik, a 2013! majd a 2014 és így tovább. Addigra - megigérem - én lelkes foci rajongó leszek és ennek ellenére boldogan itthon maradok és élvezem a fejlett országunkat és a csodálatos infrastruktúrát, amely nem az EB-re készült, hanem azért mert itt is élünk tízmillióan és így tovább."

A legböpcsebb javaslat amit idáig hallottam!


válasz erre


- vargaland
44
vargaland
2007-04-18 19:51:39

legbölcsebb


válasz erre


- bandeeraz
45
bandeeraz
2007-04-18 19:55:41

sztem sem kell összezuhanni, hajtani kell tovább, na bumm, nem lesz 40 ezres aréna győrben, legyen ott egy kisebb, de legyen. Aztán talán egyszer úgy kandidálunk, hogy megmutatjuk, hogy nem csak makettaink vannak:))))

amúgy ma jutott eszembe, hogy anno az ukránokat pont mi hajtottuk el, hogy ugyanmááááá, pedi lehet velük nyertünk vóna....


válasz erre


- yoda
46
yoda
2007-04-18 20:33:44

Nem értek hozzá, nem tudhatom, de mért nem annyin döntenek az EB rendezés sorsáról , ahány tagja van az európai labdarugó szövetségnek / ha ilyen van egyáltalán /. Persze, lehet , hogy akkor sem mi rendezhettük volna meg a EB-t, de legalább megnyugtatóbb lett volna a döntés.


válasz erre


- Interface
47
Interface
2007-04-18 21:26:25

Azert nezzetek mar meg pl az Ukran valogatott mostani szerepleseit, es a magyaret... Kicsit azert gaz lett volna hogy minden meccsuket elvesztik mint hazigazda...


válasz erre


- András
48
András
2007-04-18 21:35:07

vazze, mar erre sem vagyunk jok?
Nem is erdemeljuk meg.

Amugy udv mindenkinek Marokkobol, vasarnap sajna mar otthon leszek. de a fotoblogom porogni fog naon! :)


válasz erre


- bandeeraz
49
bandeeraz
2007-04-18 23:14:19

interface: a belgák is így estek ki, és mégis jól megszedték magukat:))))


válasz erre


- bandeeraz
50
bandeeraz
2007-04-18 23:17:18

amúgy meg amikor a focitudást nézzük, akkor szeretném megemlíteni Ausztriát, ugye ők most 75-ek, vagy a mögöttünk egy hellyel lévő belgákat, akik Kazahsztánt nem tudják megverni otthon, mégis EB-t rendeztek.


válasz erre


- bajla
51
bajla
2007-04-18 23:43:33

András: erre spec nem voltunk jók, de van amiben azért igen. jó Marokkózást


válasz erre


- piszkafa
52
piszkafa
2007-04-19 02:46:50

Hüh! Ezt megúsztuk!
Még milyen marhaságot találnak ki, amivel terelni lehet elfele a figyelmet a lényegről?


válasz erre


- Zoli (SSDB)
53
Zoli (SSDB)
2007-04-19 09:18:13

Jó cikk :) S sajnos igaz.


válasz erre


- kris
54
kris
2007-04-23 11:13:48


Mennyiböl sikerült a nulla szavazat?

Hány forintot sikerült elkölteni?

Érdekes, most nem hallottam, hogy volt baloldali kormányok miniszterei független gazdasági elemzönek álcázva cikkeztek volna az EB teljes nonsence voltáról.

A másik amit nem értettem, hogy miért volt szükség elöre bejelenteni, hogy tuti nyertesek vagyunk?! Amikor a fenti felsorolás Cardiff elött is ismert volt.


válasz erre


Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá ehhez a bloghoz. Belépnél? | Regisztrálnál?

rólam

vagyok, aki vagyok


iratkozz fel!

http://rss.bajla.blogter.hu/ <podcast> <gasztroblog>

fénynapló

<gasztroblog
klikk a képre!

napi koffein - flickr

www.flickr.com
bajla's Napi koffein photoset bajla's Napi koffein photoset

friss bejegyzések

friss hozzászólások

klikkelõ

megosztó

ha könyvre vágysz

térkép

archívum

címkéim

stat



http://rss.bajla.blogter.hu/
0Szavazz
Szavazz és a bejegyzés címlapra kerülhet